Radionica: REDOVAN GODIŠNJI POPIS IMOVINE

Detalji o dogadjaju

  • Novembar 27, 2019
  • 10:00 am
  • Hotel "Prag", Kraljice Natalije br.27, Beograd

Izrada godišnjih popisa imovine predstavlja primenu definisanih procedura. Ipak, često se dešava da ova primena ima specifične situacije za čije je rešavanje potrebno poznavanje posebnih zakonskih mogućnosti i zahteva unos podataka na pravilan, zakonski definisan način. U suprotnom, ovakvi izveštaji ne mogu biti prihvaćeni od strane nadležnih organa i službi te se može desiti da data organizacija ima problema pri sprovođenju inspekcijskog nadzora.

Rad na radionici je praktičan i sa primerima iz prakse. Obezbeđeni su i primeri potrebne dokumentacije kao i uputstva za pravilno postupanje i rešavanje specifičnih situacija. Neke od tema koje planiramo da obradimo su:
♦ Proces rada i redosled koraka koje treba realizovati – standardne procedure i postupanja
♦ Posebne popisne liste i način popisa za (specifičnosti):
♦ Dotrajali objekti i/ili nepodesni za korištenje
♦ Objekti uzeti u zakup
♦ Objekti koji se koriste od strane više pravnih lica
♦ Objekti koji nisu evidentirani u knjigovodstvu i čija se vrednost utvrđuje procenom
♦ Oprema koja se predlaže za otpis,stim što se proverava da li je već prethodno otpisana
♦ Tuđa oprema
♦ Materijali, poluproizvodi i proizvodi u magacinu koji nemaju upotrebnu vrednost (Otpis)

Osim gore navedenih tema, prikazaćemo i načine popunjavanja iventarskih lista u pisanom i elektronskom obliku te objasniti koje su to najvažnije instrukcije članovima popisne komisije da najbolje moguće urade inventuru.

Praktičan rad sa primerima pravilno popunjenih obrazaca, direktnim savetima i objašnjenjima vodi finansijski savetnik u ministarstvu prosvete sa iskustvom u računovodstvenim poslovima.
U drugom delu radinice, planiramo da vam prikažemo i objasnimo rad u Excel programu sa akcentom na funkcinalnosti ovog programa koje sa najviše koriste u procesu inventure. Sam stručni rad bi se sprovodio na realnim primerima sa mogućnošću otvorenih pitanja i uputstava.

Nakon obuke polaznici će biti osposobljeni da:
♦ Samostalno, pravilno i u roku popunjavaju potrebna dokumenta u procesu inventure;
♦ Rešavaju posebne slučajeve popisa i evidentiranja na najpovoljniji način za njihove organizacije;
♦ Kroz direktna pitanja, dobiju stručne i primenljive odgovore;
♦ Sagledaju kompletnu pravnu i računovodstvenu regulativu ovih procedura;
♦ Upoznaju se i praktično sagledaju funkcionalnosti Excel programa koje se najčešće koriste u inventuri;

Obuka je namenjena:
♦ Savetnicima za finansijska pitanja
♦ Šefovima računovodstva
♦ Administrativnim radnicima u računovodstvu

Predavači:

♦ Dragan Tošić, Savetnik u Ministarstvu prosvete

♦ Vojkan Stanković, stručni konsultant – Seminari Srbije

 

Uslovi učešća:

Pretplatnici:

♦ BESPLATNO 

Ostali učesnici:

♦ 4.800,00 RSD po učesniku

Cene su izražene sa uračunatim PDV-om

Popusti: 

Drugi i svaki naredni učesnik iz iste ustanove ostvaruje pravo na 10 % popusta na kotizaciju.

Sve ustanove koje se uključe u sistem pretplate na eBudžet za 2020. godine do početka radionica ostvaruju parvo na jednu BESPLATNU kotizaciju.

Pregled paketa pogeledajte OVDE.

Narudžbenicu preuzmite OVDE.

U cenu kotizacije uračunato je: Prisustvo na radionici sa pripadajućim materijalom, osveženje u pauzi.

Zbog ograničenog broja učesnika, molimo Vas da se blagovremeno prijavite. 

Maskimalan broj učesnika po radionici je 30. 

Program radionice možete preuzeti ovde.

Kod za prijavu je 2711

Prijavi se za dogadaj