Realizacija nabavki iz člana 39. stav 2. i izrada kvartalnih izveštaja za III kvartal 2019. godine

Detalji o dogadjaju

  • Oktobar 4, 2019
  • 10:00 am
  • Računarski centar Informatika AD, Jevrejska br.32, Beograd

Za prijave do 29. septembra poklanjamo elektronski priručnik za realizaciju nabavki iz člana 39. stav 2. 

Prvi deo radionice je osmišljen tako da svi učesnici kroz praktični rad prođu sve segmente navake iz člana 39. stav 2, i to:

  • ♦ Obaveze naručioca pri sprovođenju nabavki iz člana 39. stav 2.
  • ♦ Način planiranja nabavki iz člana 39. stav 2.
  • ♦ Pokretanje nabavki iz člana 39. stav 2.
  • ♦ Realizacija  nabavki iz člana 39. stav 2.
  • ♦ Dokumentacija za nabavke iz člana 39. stav 2.

Drugi deo radionice je posvećen praktičnom radu na Izradi kvartalnih izveštaja za III kvartal 2019. godine.

Svim učesnicima je obezbeđen računar za samostalan rad u softveru.

Poslednji segment radionice je predviđen za diskusiju (pitanja i odgovori) i dodelu sertifikata.

Predavač:

Hajrija Kuburović, Stručni konsultant – Seminari Srbije

Uslovi učešća: 

Pretplatnici

4.800,00 RSD (sa uračunatim PDV-om) po učesniku.

Ostali učesnici

6.000,00 RSD (sa uračunatim PDV-om) po učesniku.

Popusti:

Drugi i svaki naredni učesnik iz iste ustanove ostvaruje pravo na 10 % popusta na kotizaciju.

Sve ustanove koje se uključe u sistem pretplate za 2020. godinu na jedan od paketa eBudžet-a do početka radionica ostvaruju parvo na jednu besplatnu kotizaciju.

Ponudu paketa eBudžeta pogledajte ovde.

Narudžbenicu preuzmite ovde.

U cenu kotizacije uračunato je: Prisustvo na radionici sa pripadajućim materijalom, osveženje u pauzi.

Zbog ograničenog broja učesnika, molimo Vas da se blagovremeno prijavite. 

Maskimalan broj učesnika po radionici je 16. 

Program radionice možete preuzeti ovde.

Kod za prijavu je 0410

Prijavi se za dogadaj