![Vojkan Stanković Vojkan Stanković](https://seminarisrbije.rs/wp-content/uploads/2020/09/seminari.png)
Zakon o zaštiti podataka o ličnosti (“Službeni glasnik RS”, br. 87/2018) čija je primena počela od 21.08.2019. godine nalaže da sve organizacije javnog sektora, ali i druga pravna ili fizička lica koja vrše javna ovlašćenja (čl. 4 br. 25 Zakona) imaju obavezu da do tog datuma prilagode svoje poslovanje odredbama Zakona, odnosno da odrede lice za zaštitu podataka (čl. 56-58 Zakona).
Dopis Ministarstva prosvete, br.011-00-319/2019-19 od 05.09.2019. svim školama o potrebi aktivne primene ovog zakona, daje konkretne obaveze direktorima koje je potrebno izvršiti propisivanjem internih procedura i izradom internih dokumenata.
Na koji način je najefikasnije ispuniti navedene obaveze?
Koja akta je potrebno izradti, izmeniti ili dopuniti, kako i postupati prilikom prikupljanja, obrade i prosleđivanja informacija trećem licu koje sadrže podatke o ličnosti učenika i zaposlenih I sl.
Mere kažnjavanja za neizvršenje kreću se do 2 miliona dinara (čl. 95 Zakona).
Najčešće nedoumice vezane za primenu Zakona o zaštiti podataka o ličnosti u praksi odnose se na:
Ciljevi radionice:
♦ Prikazati polaznicima zakonske i tehnološko-bezbedonosne okvire za primenu zakona i objasniti najvažnije norme postupanja.
♦ Kroz primere i zakonska tumačenja, doći do definicije obima i efikasne primene u različitim situacijama.
♦ Uputiti polaznike u izradu potrebnih normativnih akata.
♦ Kroz dijalog sa svakim polaznikom radionice, odgovoriti na pitanja primene zakona u pojedinačnim slučajevima, dati im savete kako da probleme reše ali i konkretna uputstva koje oni mogu da iskoriste u rešavanju problema ili poslovne obaveze.
Nakon obuke polaznici će biti osposobljeni da:
♦ Prepoznaju zakonske obaveze svojih organizacija kao i svoje poslovne obaveze pri implementaciji zakona;
♦ Usklade svoja postupanja i normativna akta za ispunjenje zakonskih obaveza tako da nemaju dupliranja rada, probleme u internoj organizaciji rada kao i u dupliranju troškova;
♦ Sagledaju trenutnu organizovanost svoje ustanove i odrede neophodne korake u daljem razvoju i investicijama koje vode u poslovno sigurno i zakonom definisano poslovanje;
♦ Započnu samostalnu izradu sopstvenog potrebnih internih akata kao i pratećih procedura koristeći dobijeno znanje ali i konkretne dokumente sa primerima koje će dobiti na samoj radionici.
Obuka je namenjena:
♦ Direktorima
♦ Sekretarima i pravnicima
♦ Zaposlenima koji obavljaju poslove odgovornih lica za zaštitu ličnih podataka
Predavači:
Uslovi učešća:
Pretplatnici:
Ostali učesnici:
Cene su izražene sa uračunatim PDV-om
Popusti:
Pregled paketa pogledajte OVDE.
Narudžbenicu preuzmite OVDE.
U cenu kotizacije uračunato je: Prisustvo na radionici sa pripadajućim materijalom, osveženje u pauzama.
Maksimalan broj učesnika po radionici je 30.
Zbog ograničenog broja učesnika, molimo Vas da se blagovremeno prijavite.
Program radionice možete preuzeti ovde.
Kod za prijavu je 2210